Stamkroeg

Wij hebben op Stratumseind onze stamkroeg liggen, namelijk café SGT. Peppers!

Peppers Eindhoven

Eindhoven beschikt over de langste uitgaansstraat van Nederland! Het bruisende Stratumseind is wel 225m lang en midden in deze straat is Café Sgt Peppers te vinden. Dit is ongetwijfeld het gezelligste dorpscafé van Eindhoven!

Café Sgt. Peppers is al jaren lang de stamkroeg van onze opleiding. Hier zijn wij regelmatig te vinden en organiseren wij iedere maand onze borrels.

Samen met de Peppers is er een sleutelhanger ontworpen. Wanneer je lid bent van onze Studievereniging kan je voor €5,- euro een sleutelhanger bemachtigen waarmee jij bier kan bestellen voor een studentenprijsje! De sleutelhangers zijn te verkrijgen bij onze bestuursleden. Zien we jou binnenkort terug bij de Peppers? #d'r bij zijn is MEEMAKÛH!

E-mailen