Prick

Bijna alle opleidingen van Fontys Hogescholen hebben een eigen studievereniging. Zo heeft de opleiding Verpleegkunde studievereniging Prick. Hieronder valt ook Toegepaste Gerontologie, de Technische - stroom en vwo-stroom.

Studievereniging Prick organiseert voor studenten gedurende het hele jaar activiteiten zowel in Eindhoven! We organiseren maandelijks samen met de borrelcommissie een borrel en zorgen daarnaast nog voor verschillende jaarlijkse feesten. Daarnaast verzorgen wij ook regelmatig studie- gerelateerde activiteiten. Zo hebben wij al informatieavonden gehad over de SEH, Intensive Care en neonatologie. We proberen hier altijd zoveel mogelijk diversiteit in te krijgen. Ook organiseren wij jaarlijks een voetbaltoernooi, waar zowel studenten als docenten aan deelnemen. Sommige evenementen, zoals het voetbaltoernooi en de biercantus, ondernemen wij vaak met andere studies voor een beter interactie tussen de verschillende opleidingen.

Het grootste evenement wat wij als studievereniging jaarlijks organiseren is de introductie voor de nieuwe studenten. Wij krijgen vanuit Fontys de taak en de verantwoordelijkheid om een introductie voor zo'n 300 studenten te organiseren. Dit is dan een week vol activiteiten, gezelligheid en feest, met als doel elkaar te leren kennen en het nieuwe schooljaar goed in te luiden. ​

Wie zijn wij?

Studievereniging Prick bestaat uit een bestuur van momenteel 4 personen. We hebben Ellen van leuken (Voorzitter), Naomi Schleepen (Secretaris), Britt van der Weijden (Penningmeester) en Anouk Kuipers (commissaris externe zaken). Het bestuur is een menging van studenten uit verschillende leerjaren en verschillende ervaringen binnen commissies. Dat zorgt ervoor dat wij veel van elkaar kunnen leren en de geleerde vaardigheden aan elkaar kunnen doorgeven.

Naast het bestuur zijn er een aantal geweldige commissies die voor onder andere de feesten, skireis, ledenweekend en nog veel meer leuke dingen zorgen!

E-mailen