Commissies

Borrelcommissie

De Borrelcommissie van S.V. Prick bestaat uit een aantal actieve leden uit verschillende jaarlagen, die zich inzetten om feesten en borrels te organiseren voor medestudenten van de opleiding en vereniging. De feesten die worden georganiseerd zijn bijvoorbeeld een jaarlijks gala, themafeesten, kroegentochten, maandelijkse borrels waar de thema's van kunnen verschillen en nog veel meer! Kom vooral sfeerproeven en wij zien jou daar!

Introcommissie

De introductieweek, oftewel de leukste week van het jaar wordt georganiseerd door de introcommissie! Samen zetten wij ons in om er ook dit jaar een onvergetelijke week van te maken. Tijdens de introductieweek zijn er verschillende activiteiten en feesten om elkaar en het studentenleven beter te leren kennen. Om dit te realiseren vergaderen wij wekelijks met elkaar, brainstormen we samen totdat er de leukste activiteiten uitkomen en leggen we contact met verschillende locaties en bedrijven. Maar gelukkig houden we buiten het vergaderen en organiseren om nog genoeg tijd over voor een gezellige borrel. Hopelijk zien we jullie tijdens de intro, want een betere start van je studententijd ga je niet krijgen!

E-mailen