Wie zijn wij?

SV Prick is de studievereniging van de opleidingen verpleegkunde, verpleegkunde technische stroom en toegepaste gerontologie.

SV Prick organiseert gedurende het hele jaar verschillende activiteiten. Deze zijn gericht op educatie en onderwijs, maar ook op feesten en partijen met als doel om het netwerk van de studenten en hun sociale kring te vergroten. Zo organiseert onze borrelcommissie maandelijks een borrel in onze stamkroeg SGT Peppers in Eindhoven. Daarnaast zorgen zij nog voor verschillende jaarlijkse feesten.

Verder verzorgt SV Prick ook regelmatig studie-gerelateerde activiteiten. Zo hebben wij al informatieavonden gehad over de SEH, Intensive Care en neonatologie. We proberen hier altijd zoveel mogelijk diversiteit in te creëren. Ook organiseren wij jaarlijks een voetbaltoernooi, waar zowel studenten als docenten aan deelnemen. Sommige evenementen, zoals het voetbaltoernooi en de biercantus, ondernemen wij vaak met andere studies voor een beter interactie tussen de verschillende opleidingen.

Het grootste evenement dat wij als studievereniging jaarlijks organiseren, is de introductie voor de nieuwe studenten. Wij krijgen vanuit Fontys de taak en de verantwoordelijkheid om een introductie voor zo'n 300 studenten te organiseren. Dit is dan een week vol activiteiten, gezelligheid en feest, met als doel elkaar te leren kennen en het nieuwe schooljaar goed in te luiden.

E-mailen